Entre els dies 9 i 28 de desembre es va poder veure a l’Entitat l’exposició retrospectiva del pintor, dibuixant i gravador Josep Badia i Sabater, testimoni també de la seva llarga vinculació amb Amics, on ha exposat regularment des de la seva joventut, tot i que ja fa dècades que resideix a Barcelona. Aquí incloem algunes imatges de la inauguració i l’impacte de la mostra als mitjans locals.

Aquest lloc utilitza cookies per tal que tinguis una millor experiència d'usuari. Si continues navegant entenem que acceptes les cookies i la nostra política de cookies.


ACEPTAR
Aviso de cookies