Presentació literària | ‘Complicitats. Tankes a quatre mans’ · 22 des.

El dilluns 22 de desembre, Amics de les Arts i Joventuts Musicals acollirà la presentació de Complicitats. Tankes a quatre mans, un llibre de poesia escrit conjuntament per Jordi Torres i Pep Cortès, publicat per l’editorial Trípode.
L’acte anirà a càrrec de Jaume Aulet, que introduirà el llibre i el seu procés de creació. La presentació comptarà també amb la participació del pianista Adrià Crespo, que oferirà intervencions musicals al llarg de la sessió.
Una proposta que combina poesia i música, i que permetrà descobrir aquest projecte literari escrit “a quatre mans” i articulat a través de la forma poètica de la tanka.
📅 Dilluns 22 de desembre de 2025 · 19.00 h
📍 Sala Vancells — Amics de les Arts i Joventuts Musicals
C/ Sant Pere, 46, 1a planta – Terrassa
_____
𝐓’𝐡𝐚 𝐢𝐧𝐭𝐞𝐫𝐞𝐬𝐬𝐚𝐭 𝐚𝐪𝐮𝐞𝐬𝐭 𝐜𝐨𝐧𝐭𝐢𝐧𝐠𝐮𝐭?
📧 Subscriu-te al nostre 𝐵𝑢𝑡𝑙𝑙𝑒𝑡𝑖́ i rebràs, cada quinze dies, les novetats culturals al teu correu electrònic.
📲 Informa’t també a través del nostre canal de WhatsApp (dilluns i dijous).
i segueix-nos a Instagram, Facebook i X (Twitter) per no perdre’t cap activitat.
Related Esdeveniments
Per més informació, pots contactar amb la Secretaria d’Amics de les Arts i Joventuts Musicals:
Tel: 93 785 92 31 / info@amicsdelesarts-jjmm.cat
Horari:
- De dilluns a divendres, de 17h a 20h


Per publicar un comentari heu de iniciar sessió.