Terrassa Fotogràfica · Exposició col·lectiva Memorial Virgili Vera Junyent · Inauguració dl. 23 de març

L’exposició col·lectiva Terrassa Fotogràfica · Memorial Virgili Vera Junyent és una proposta dedicada a recordar la figura d’aquest fotògraf i membre destacat de la comunitat fotogràfica de Terrassa. La mostra reuneix treballs en homenatge a Virgili Vera Junyent, en record d’“un gran fotògraf, una bona persona i un millor amic”.
Organitzada amb la participació de diverses entitats culturals i fotogràfiques de la ciutat —entre les quals Amics de les Arts i Joventuts Musicals—, l’exposició posa en valor la fotografia com a espai de memòria, reconeixement i comunitat. La iniciativa s’inscriu dins el projecte Terrassa Fotogràfica i compta amb la implicació de col·lectius com Fotoclub Terrassa, LaFact i el CET, en una proposta compartida per mantenir viu el record i el llegat de Virgili Vera.
📅 Inauguració: dilluns 23 de març de 2026 · 19.00 h
📅 Cloenda: divendres 29 d’abril de 2026 · 19.00 h
📍 Fotoclub Terrassa
_____
T’ha interessat aquest contingut?
📧 Subscriu-te al nostre butlletí i rebràs, cada quinze dies, les principals novetats culturals directament al teu correu electrònic.
📲 Apunta’t també al Canal de Whatsapp, on compartim continguts d’interès cada dilluns i dijous.
📱Segueix-nos a Instagram, Facebook i X (Twitter) per estar al dia de totes les activitats d’Amics de les Arts i Joventuts Musicals.
Related Esdeveniments
Per més informació, pots contactar amb la Secretaria d’Amics de les Arts i Joventuts Musicals:
Tel: 93 785 92 31 / info@amicsdelesarts-jjmm.cat
Horari:
- De dilluns a divendres, de 17h a 20h


Per publicar un comentari heu de iniciar sessió.