Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

Convocatòria de la Col·lectiva d’Artistes 2026

3 d'abril >> 18:00 - 20:00
|Recurring Esdeveniment (See all)

An event every week that begins at 18:00 on Diumenge, Dimarts, Dimecres, Dijous, Divendres and Dissabte, repeating until 16 d'abril de 2026

Amics de les Arts i Joventuts Musicals obre la convocatòria per participar en una nova edició de la Col·lectiva d’Artistes, que tindrà lloc del 28 de març al 16 d’abril de 2026. Com cada any, l’entitat anima els seus artistes associats a formar part d’aquesta exposició col·lectiva.

Segons estableixen les bases, es convida a presentar una obra de creació recent, realitzada en qualsevol tècnica. En la reunió preparatòria de la Col·lectiva, el Grup d’Artistes Plàstics i Visuals (GAPiV) va acordar que el tema de la Col·lectiva 2026 serà lliure.

Formats i criteris de presentació

Les obres que s’exposin sobre paret hauran de tenir un format de 60 × 50 cm. En el cas dels aquarel·listes, dibuixants, fotògrafs i gravadors que presentin obres sobre paper, aquestes s’hauran de portar emmarcades dins les mides establertes. Si l’obra és de dimensions menors, es pot optar per adherir-la ben centrada a la tela de 60 × 50 cm.

Pel que fa a les escultures, la normativa inclou les mides mínimes i màximes permeses: no poden ser inferiors a 40 × 20 × 20 cm ni superiors a 150 × 70 × 70 cm. En cas que una escultura no es pugui exhibir a les peanyes de què disposa l’entitat, l’artista haurà de preveure un sistema de suport propi, sense superar en cap cas les mides màximes establertes.

Condicions de participació

Per poder participar a la Col·lectiva és imprescindible ser persona associada a Amics de les Arts i Joventuts Musicals.

S’acceptarà només una obra per artista, que haurà de ser de creació recent i ajustar-se a les mides i condicions establertes segons la tècnica.

Inscripció, lliurament i recollida de les obres

Per participar-hi, caldrà inscriure’s donant el nom al responsable de la Sala d’Exposicions Salvador Alavedra, de dimarts a diumenge, de 18.00 a 20.00 h, fins a set dies abans de la inauguració.

El lliurament de les obres s’haurà d’efectuar com a màxim el dia 25 de març, a la Sala Salvador Alavedra, en horari de 18.00 a 20.00 h. No s’acceptarà cap entrega fora d’aquest termini per motius d’organització i muntatge.

La recollida de les obres tindrà lloc el 18 d’abril, en el mateix lloc i horari. Les obres que no siguin recollides dins el termini establert passaran a disposició de l’entitat, que en farà l’ús que consideri convenient.

Qualsevol aspecte no recollit explícitament en la normativa quedarà a consideració del Grup d’Arts Plàstiques i Visuals. Des de l’entitat es prega respectar en tot moment les bases, especialment pel que fa al lloc i les dates d’entrega i recollida de les obres.

Per a qualsevol dubte o aclariment, les persones interessades poden adreçar-se a la Secretaria de l’entitat.

_____

T’ha interessat aquest contingut?

📧 Subscriu-te al nostre butlletí i rebràs, cada quinze dies, les principals novetats culturals directament al teu correu electrònic.

📲 Apunta’t també al Canal de Whatsapp, on compartim continguts d’interès cada dilluns i dijous.

📱Segueix-nos a Instagram, Facebook i X (Twitter) per estar al dia de totes les activitats d’Amics de les Arts i Joventuts Musicals.

Mostra els detalls

  • Data: 3 d'abril
  • Hora:
    18:00 - 20:00
  • Categoria d'Esdeveniment:

Per més informació, pots contactar amb la Secretaria d’Amics de les Arts i Joventuts Musicals:

Tel: 93 785 92 31  /  info@amicsdelesarts-jjmm.cat

Horari:

  • De dilluns a divendres, de 17h a 20h