El proper dijous 17 de novembre, a les 19:30 h, s’ha convocat una trobada oberta a totes les persones interessades en la fotografia, per tal de recollir idees, propostes, activitats a fer i possibles col·laboracions dins del nostre Grup Fotogràfic.
La trobada tindrà lloc a la Sala Morera d’Amics de les Arts i Joventuts Musicals (entrada pel C/ Sant Pere, 46, 1r pis).
Si estàs interessat en les activitats del Grup i no pots assistir a la reunió, envia’ns les teves propostes i dades de contacte al correu fotografiamics@gmail.com.
Trobareu més informació sobre el grup a la secció Fotografia.
Heu d'a href="http://amicsdelesarts-jjmm.cat/wp-login.php?redirect_to=http%3A%2F%2Famicsdelesarts-jjmm.cat%2F2016%2F11%2F08%2Fvine-a-la-nova-trobada-del-grup-fotografic%2F%23respond">entrar per publicar un comentari.